Love Cenzaa as much as we do! 

E: info@beautifullynn.nl


 Algemene voorwaarden

1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Beautiful Lynn en een cliënt waarop Beautiful Lynn deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken. 

2. Inspanningen Beautiful Lynn
Beautiful Lynn zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap.
Beautiful Lynn zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

3. Afspraken
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan Beautiful Lynn melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Beautiful Lynn het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen. Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk komt, mag Beautiful Lynn de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen.
Beautiful Lynn moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de client melden.
Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.

4. Betaling
Beautiful Lynn vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de praktijk. De gemelde prijzen zijn incl. btw.
Beautiful Lynn vermeldt prijswijzigingen 30 dagen voor de ingangsdatum duidelijk en zichtbaar in de praktijk. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contact of per pin te voldoen.

5. Persoonsgegevens en Privacy
De client voorziet Beautiful Lynn voor de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Beautiful Lynn aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt rederlijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
Beautiful Lynn neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem en/of klantenkaart. Beautiful Lynn behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Beautiful Lynn zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.

6. Geheimhouding
Beautiful Lynn is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Beautiful Lynn verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

7. Aansprakelijkheid
Beautiful Lynn is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, en/of ontstaan doordat Beautiful Lynn is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
Beautiful Lynn is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijk,

8. Garantie
Beautiful Lynn geeft de cliënt 1 week (7 dagen) garantie op de verrichte behandeling en de producten. Deze garantie vervalt indien;
- De cliënt andere producten dan de door Beautiful Lynn geadviseerde heeft gebruikt.
- De cliënt de adviezen niet heeft opgevolgd.
- De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen twee werkdagen heeft opgevolgd.
- De cliënt de producten niet volgens gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.

9. Beschadiging en Diefstal
Beautiful Lynn heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigd. Beautiful Lynn meldt diefstal altijd bij de politie.

10. Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen 5 werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan Beautiful Lynn. Beautiful Lynn moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Beautiful Lynn de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. Indien Beautiful Lynn en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever mediator.

11. Behoorlijk gedrag
De cliënt behoort zich in de praktijk behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Beautiful Lynn het recht de cliënt de toegang tot de praktijk te weigeren zonder opgaaf van redenen

12. Recht
Op elke overeenkomst tussen Beautiful Lynn en de cliënt is Nederlands recht van toepassing.
Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.